Een slim ontwerp maakt van Af en Toetje een lekker tussendoortje
Wat doe je als een kinderproduct onder druk staat door veranderende perceptie? Dan zorg je dat product en verpakking weer aansluiting vinden bij de tijd. Danone laat haar producten aansluiten bij de smaak en receptuur van vandaag. Donder & Straal ontwikkelde een verpakkingsconcept dat laat zien dat het prima is om af en toe een momentje te vieren met een lekker toetje. Met een Danone Af en Toetje.

Voor Af en Toetje creƫerden we vier designs, waardoor kinderen en ouders nu elke keer een andere variant van hetzelfde product kunnen kiezen. Door een slim ontwerp komen alle variaties uit dezelfde drukgang, waardoor de oplossing bijzonder efficiƫnt is. Het nieuwe design kan reken op veel sympathie van ouders, kinderen en belangenorganisaties. Dit vertaalt zich naar een flinke verkoopstijging.
Inmiddels werkt Donder & Straal ruim 12 jaar samen met Danone aan verschillende merken, zoals Af en Toetje, Danoontje, Danio en Nutrilon.
Gedaan voor Danone Af & Toetje
- Conceptontwikkeling
- Verpakkingsontwerp
